Ekspertise og serviceånd
- Det aller viktigste er at kundene er fornøyde nå de går ut av butikken. Derfor er det viktig at våre ansatte har den rette ekspertisen og serviceinnstillingen, så kundene får akkurat det de trenger, slår Stian fast.
- Fra det øyeblikket kundene kommer inn, skal vi sørge for at de blir sett og hørt. Er det noe de lurer på, så skal de få et skikkelig svar uansett. De skal føle seg som gjester, og vite at vi er der for å guide dem gjennom hele besøket.
- Et eget univers
Forlovelse, bryllup, kjærlighetsgaver, dåp, konfirmasjon, fødselsdager. Hos Gullkilden finner du noe for alle anledninger. Gull, sølv, diamanter og andre herligheter stråler mot oss fra utstillingene. Men hva er favoritten?
- Skal jeg være nødt til å velge en ting, så må det være diamantsmykker. Det er et eget univers i seg selv - så mye å sette seg inn i, og så mange faktorer som inngår i å bestemme kvalitet og pris.
Gullfuglen
I oktober braker det løs med nyåpning. Når det gjelder beliggenhet, synes den daglige lederen at det er selveste Gullfuglen som er skutt.
- Både senterets beliggenhet og vår egen plasseringen inne i senteret, er helt fantastisk. Det er en gode mix av butikker, som vi føler at vi passer godt inn i, medgir han.